- people get ready

Hejsan!
några dagar sedan jag skrev, förlåt men det blir så när jag är hos min pappa..
Just nu sitter jag hos min mamma, skulle bara hämta pengar och vänta på marika,
sen sticker vi och handlar dem sista julklapparna haha :D
Har varit i stan typ varje dag nu och handlat julklappar, och present till Linda,
(min låtsasmamma) som fyller 31 år idag, grattis!

Jag måste verkligen handla kläder, och en klänning har jag inte ens handlat än,
äschh det blir väll ingen iheller, eftersom jag endå aldrig tycker det är fint på mig.
Men, å andra sidan är ju ingenting fint, så då kan man lika bra köpa något som är fint,
och försöka inbilla sig att det sitter snyggt(Y) ah jag är så smart.. hahaha

En snabb uppdatering om helgen
I fredes var det skolavslutning, så skönt!
Efter det stack jag, och två av mina syskon (nikita &timothy) och marika
till stan. haha, först fick marika gå iväg en stund med timothy medan jag
och nikita köpte julklapp till timothy, vi köpte star wars lego, han leker inte
med det, men älskar att bygga ihop dem och sedan ha det som prydnad typ.
Sen så gick marika iväg med nikita, så handlade jag och timothy en fin bratz bil
och lite färgpennor till henne :) Sen fortsatte vi att gå in och handla, och åt på burger king
gjorde vi med :D<3

I lördes så gick jag hem till marika, där jag marika och maria först åt mat,
vi är så duktiga på att laga mat :D! haha Sen lite senare kom Alice och Lisa :D
Och vi sjöng singstar och såg på tv, och ja.. gjorde en amssa skit. riktigt kul hade vi,
tack för kvällen tjajor<3
Sen när alla hade gått hem så sov jag hos marika :)

I söndes så gick jag till mobilia med timothy, jätte kul hade vi :)
Sen resten av den dagen så slappade jag bara, och sommnade skit tidigt,
medan jag såg på "the longest yard", skit bra film :)

Nu ska jag titta lite på tv, medans marika fixar sig, sen sticker vi och handlar.
Ha det super, Puss hay! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0