- one tree hill

Såg ni oth?
alltså jag säger det typ sådär varje gång jag sett det,
men den serien är den bästa.Den går inte att mäta med
någon annan. dör för den haha. tänk att va med i en sån serie.
ah, det hade jag dött för! haha. Om det är någon som ser på oth,
vem är eran favorit i serien :)? Själv har jag väldigt svårt för att
välja, man gillar ju dem alla på något sätt. Men Brooke är nog en
utav mina favoriter, allafall av tjejerna. Fast det är ju väldigt svårt att välja haha!
 


Nu sitter jag och kollar på gossip girl, eller ja det är ju paus nu,
så passade på att skriva lite :) Tycker inte om hur serena har blivit,
inte för att blair är den snällaste, men serena tar över allt.
kan förstå att hon vill vara den hon är, men man måste ju fan kunna
ha lite empati. Hade aldrig gjort så mot någon, tex det hon gjorde
på blairs mammas visning. hon vet ju hur blair har det med sin mamma?
sen var det ju såklart inte snällt av blair heller, men kan endå förstå det på något sätt.

säkert ingen som förstod vad jag babblade om, men what ever haha :D
Skriver sen när gossip girl är slut tro jag. Pusshay! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0