- It might be a second to late

hejsvej!
idag kom mammi och hämta mig när jag slutade från dagiset, 15.30.
skönt, för det regna som satan haha! annars hade jag fått gå hem,
och blivit dyngblöt :$ haha

sen vid 4 stack jag och solade, riktigt skönt.
inte för det syns speciellt, men det är ju första gången.
ska nog sola torsdag och fredag med.
imorgon kan jag inte för då ska jag stänga på dagiset,
vilket innebär att jag börjar halv 11 och slutar runt 6. 
fun..!
skönt med lite sovmorgon iallafall :)

resten av dagen har jag bara slappat typ, har ingen ork till någonting längre.
men inte kan det väll vara för mitt "bara-mack" ätande?
måste seriöst göra något åt detta haha.
tvingade iallafall i mig lite potatis, broccoli och brunsås precis. tummen upp kells!

Måste skriva den dära uppsatsen om praktiken med, jobbigt :/ orkar liksom inte haha.
fast får väll skriva lite endå.. men klockan 20.00 börjar ugly betty och sen 21.00 desperate housewives.
så då blir det inget plugg för mig :) hahaha

skriver alltid så långa inlägg tycker jag, ni orkar säkert inte ens läsa dem xd hahaha
men ha det bra iallafall!
/kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0