- a beautiful disaster

heyy!
Idag åkte tandställningen ut :D gud var skit rädd..
hatar tandläkaren haha! När jag var liten var jag så
rädd att jag fick gå på tandläkarterapi HAHA
men men, den åkte iallafall ut :)
Efter det åkte jag bussen till skolan, tur jag träffade
lisa, så tråkigt att åka buss själv ju. Sen så hade vi
bara två lektioner. Fick 2 GP :D, good work kelly!

Idag hade esteterna på vår skola dansuppvisning kl 2,
så jag och marika stack och åt pommes på mc donalds,
sen väntade vi i typ en timme, tills uppvisningen började :)
Önskar jag också kunde dansa :/ haha

Och nu kom min mamma precis in och fråga om jag ville ha
mat sen, lax & potatis och holandeiesås (stavning?)
älskade den maträtten, men har absolut ingen matlust,
men får äta för min mammas skull sen (y) haha

ikväll blir det bakning och bus med marika :D! hahaha
världens godaste kanelsnäckor ska det bli (A)
kommer kanske lite roliga bilder sedan haha

HAJEN PIRAJEN /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0